Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere için konstrüksiyonlmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun kent analizleri dâhilin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent takip kimliğini sitenize koymak ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, çığır, hasılat ve ilişik alanları kadar bileğmaslahatkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların maslahatletmeniz dâhilin farklı bileğerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde bulmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, yakışır maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı mübadele hakikat inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde arazi düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin geri plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde bileğmaslahatti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle alay malay daha çok “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği nöbetçi muhteşem gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bilim ve iletişim teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına tokuşma iş vetirelerini bileğmaslahattirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım mümkün başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çkırmızıışmalarının Türkiye’deki düni 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin izleme fail yıllarda genel ağ kent çkırmızıışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çkırmızıışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa fail web sitesi sadece üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası geçmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanıtıldığı bir üzeri başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir konu daha var, o da şu: Web dizayn ve yazılım çkırmızıışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çkırmızıışmalarda yapılan mevduatın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web dizayn adı altında çıbanlayıp şirketin gerçeklik mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birbir hayli projenin zaman ortamında üst yönetim tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da diğer bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ruzuşeb canipınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine rabıtalı. Doğrusu sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çkırmızıışmaları, sonunda matlup özları vermemektedir.